Jak w pełni korzystać z Facebook’a dla promocji własnego biznesu, cz. 2.

własna strona (fanpage) na Facebook’u

Każdy użytkownik Facebook’a może założyć na Facebook’u fanpage. Założenie takiego fanpage’u na Facebook’u jest bardzo proste i użytkownik prowadzony jest przez poszczególne kroki, tak że żadna skomplikowana wiedza informatyczna nie jest do tego potrzebna. Wystarczy podążać za sugestiami kreatora stron, odpowiadać na pytania, które się po drodze pojawią i strona będzie gotowa.

Przycisk do założenia strony znajdziecie po tym jak zalogujecie się na swoje konto w głównym bocznym menu (na komputerach stacjonarnych) lub w menu hamburgerowym (te 3 poziome kreski) na urządzeniach mobilnych. Tam, w sekcji: STRONY znajduje się „Utwórz nową stronę”. Wystarczy w to właśnie kliknąć i można rozpocząć tworzenie swojej facebookowej strony.
Przed rozpoczęciem tworzenia strony warto wybrać „zdjęcie główne” oraz „zdjęcie w tle”, tak by móc je wskazać kiedy kreator nas o to poprosi.
Jeżeli mamy już własną stronę poza Facebookiem, do facebookowego fanpage’a możemy podpiąć link do naszej strony firmowej (bloga).

Posiadanie własnej strony fanowskiej na Facebooku daje dużo różnych możliwości promocyjnych, o czym w następnym wpisie, a już sam fakt jej posiadania sprawia, że ktoś spontanicznie może tę stronę polubić (czego Wam oczywiście życzę).

Ważne – nasza strona na Facebooku nie będzie widoczna dla użytkowników dopóki nie klikniemy przycisku „udostępnij stronę”. Do tego momentu możemy więc spokojnie pracować nad tym, aby strona ta wyglądała „prawie idealnie” w chwili swojego społecznościowego debiutu. Z tym debiutem zaczekajmy jednak jeszcze odrobinkę…
własna strona (fanpage) na Facebook’u

Każdy użytkownik Facebook’a może założyć na Facebook’u fanpage. Założenie takiego fanpage’u na Facebook’u jest bardzo proste i użytkownik prowadzony jest przez poszczególne kroki, tak że żadna skomplikowana wiedza informatyczna nie jest do tego potrzebna. Wystarczy podążać za sugestiami kreatora stron, odpowiadać na pytania, które się po drodze pojawią i strona będzie gotowa.

Przycisk do założenia strony znajdziecie po tym jak zalogujecie się na swoje konto w głównym bocznym menu (na komputerach stacjonarnych) lub w menu hamburgerowym (te 3 poziome kreski) na urządzeniach mobilnych. Tam, w sekcji: STRONY znajduje się „Utwórz nową stronę”. Wystarczy w to właśnie kliknąć i można rozpocząć tworzenie swojej facebookowej strony.
Przed rozpoczęciem tworzenia strony warto wybrać „zdjęcie główne” oraz „zdjęcie w tle”, tak by móc je wskazać kiedy kreator nas o to poprosi.
Jeżeli mamy już własną stronę poza Facebookiem, do facebookowego fanpage’a możemy podpiąć link do naszej strony firmowej (bloga).

Posiadanie własnej strony fanowskiej na Facebooku daje dużo różnych możliwości promocyjnych, o czym w następnym wpisie, a już sam fakt jej posiadania sprawia, że ktoś spontanicznie może tę stronę polubić (czego Wam oczywiście życzę).

Ważne – nasza strona na Facebooku nie będzie widoczna dla użytkowników dopóki nie klikniemy przycisku „udostępnij stronę”. Do tego momentu możemy więc spokojnie pracować nad tym, aby strona ta wyglądała „prawie idealnie” w chwili swojego społecznościowego debiutu. Z tym debiutem zaczekajmy jednak jeszcze odrobinkę…
własna strona (fanpage) na Facebook’u

Każdy użytkownik Facebook’a może założyć na Facebook’u fanpage. Założenie takiego fanpage’u na Facebook’u jest bardzo proste i użytkownik prowadzony jest przez poszczególne kroki, tak że żadna skomplikowana wiedza informatyczna nie jest do tego potrzebna. Wystarczy podążać za sugestiami kreatora stron, odpowiadać na pytania, które się po drodze pojawią i strona będzie gotowa.

Przycisk do założenia strony znajdziecie po tym jak zalogujecie się na swoje konto w głównym bocznym menu (na komputerach stacjonarnych) lub w menu hamburgerowym (te 3 poziome kreski) na urządzeniach mobilnych. Tam, w sekcji: STRONY znajduje się „Utwórz nową stronę”. Wystarczy w to właśnie kliknąć i można rozpocząć tworzenie swojej facebookowej strony.
Przed rozpoczęciem tworzenia strony warto wybrać „zdjęcie główne” oraz „zdjęcie w tle”, tak by móc je wskazać kiedy kreator nas o to poprosi.
Jeżeli mamy już własną stronę poza Facebookiem, do facebookowego fanpage’a możemy podpiąć link do naszej strony firmowej (bloga).

Posiadanie własnej strony fanowskiej na Facebooku daje dużo różnych możliwości promocyjnych, o czym w następnym wpisie, a już sam fakt jej posiadania sprawia, że ktoś spontanicznie może tę stronę polubić (czego Wam oczywiście życzę).

Ważne – nasza strona na Facebooku nie będzie widoczna dla użytkowników dopóki nie klikniemy przycisku „udostępnij stronę”. Do tego momentu możemy więc spokojnie pracować nad tym, aby strona ta wyglądała „prawie idealnie” w chwili swojego społecznościowego debiutu. Z tym debiutem zaczekajmy jednak jeszcze odrobinkę…