Reklama lokalna

Reklama lokalna jest ważna przede wszystkim dla biznesów lokalnych, opierających się na klientach z najbliższego otoczenia. To może być lokalny sklep spożywczy, sklep papierniczy, szewc czy pizzeria.

Read More »

Sprzedaż z polecenia

Jednym z podstawowych problemów, z którymi borykają się firmy jest pozyskiwanie klientów. Dziś więc dwa słowa o tym pozyskiwaniu, a konkretniej o pozyskiwaniu klientów z polecenia.

Read More »

„Must have” przy rozpoczynaniu działalności: towar / usługa, odpowiednia nazwa firmy, siedziba w dobrej lokalizacji, strona na dobrym hostingu

Celem każdej działalności jest dotarcie z towarem / usługą do klienta w taki sposób, aby koszty dotarcia do owego klienta (koszty prowadzenia działalności) były niższe niż przychody uzyskane od owego klienta za towar / usługę, którą oferujemy. Do rozpoczęcia działalności potrzebujemy więc dwóch podstawowych rzeczy:

Read More »

Jak w pełni korzystać z Facebook’a dla promocji własnego biznesu, cz. 7.

Reklama na Facebooku Darmowa reklama wśród znajomych Zdobywanie fanów na Facebooku odbywać się może na kilka sposobów. Najprostszy, to zdobywanie fanów wśród znajomych. Wymaga to jedynie poinformowania swoich znajomych o fanpage’u. Tu wykorzystać możemy zarówno social media, jak i kontakty bardziej realne. Warto zaproponować polubienie naszej strony znajomym z Facebooka, Instagrama, LinkedIn, Twittera, G+, etc. […]

Read More »

Jak w pełni korzystać z Facebook’a dla promocji własnego biznesu, cz. 5.

W ostatnim wpisie dotarliśmy do etapu udostępenienia światu naszej strony firmowej na Facebooku. Mamy już więc stronę fanowską zaaprobowaną przez naszych znajomych, z notką linkującą do naszej strony firmowej. Klikając „udostępnij” możemy wysłać info o naszym nowym fanpage’u do wszystkich znajomych licząc na to, że przynajmniej 10% z nich polubi nasz fanpage i w ten […]

Read More »