W ostatnim wpisie dotarliśmy do etapu udostępenienia światu naszej strony firmowej na Facebooku. Mamy już więc stronę fanowską zaaprobowaną przez naszych znajomych, z notką linkującą do naszej strony firmowej. Klikając „udostępnij” możemy wysłać info o naszym nowym fanpage’u do wszystkich znajomych licząc na to, że przynajmniej 10% z nich polubi nasz fanpage i w ten sposób zyskamy pierwszych kilkudziesięciu fanów. A to bardzo dobry początek.
W kolejnym kroku musimy już zadbać o to, aby nowe notki, które wrzucamy na Facebook’a interesowały naszych potencjalnych klientów. Jakie mamy do tego narzędzia?
Facebook proponuje nam umieszczanie notek, wydarzeń, zdjęć, filmów. I, jeżeli chcemy aby nasz fanpage stał się popularny, warto spróbować korzystać ze wszsytkich tych opcji i sprawdzić jakie efekty one przynoszą.
Najczęściej będziemy zapewne wrzucali jakieś krótkie notki, np. o tym co dzieje się w naszym biznesie lub linkujące do ciekawych informacji ze świata, które to informacje mogą zainteresować naszych klientów. Pamiętajmy, żeby dodawać do tych notek jakieś zdjęcia lub krótkie filmiki, gdyż notki zawierające elementy graficzne są częściej czytane niż te z czystym tekstem.
Wydarzenia, które tworzymy mogą odnosić się np. do jakichś promocji, które planujemy w naszym biznesie, albo jakichś ciekawych akcji. Tu też dodajemy zdjęcie.
O tym, które notki i wydarzenia są atrakcyjne dla naszych potencjalnych klientów możemy wnioskować z liczby polubień i innych reakcji naszych fanów na prezentowane treści. Pamiętajmy, że im częściej ludzie reagują na treści, które prezentujemy na swojej stronie, tym większy zasięg naszego posta. Informacja o zasięgu pojawia się pod każdym postem.
Życzę Wam powodzenia w tworzeniu jak najlepszego contentu.