Gadżety promocyjne – co dawać klientom

Prezenty dostawać lub prawie każdy. Jeżeli uważamy, że nasi klienci również (oraz jeśli naszą firmę na to stać) możemy zdecydować się na sprezentowanie klientom jakichś gadżetów promocyjnych z logo firmy. Co najlepiej im podarować?

Do wyboru mamy różne kategorie. Tradycyjnie dobrym pomysłem jest kalendarz. Musi on jednak być funkcjonalny i estetyczny tak aby to właśnie nasz kalendarz wylądował na biurku lub ścianie biura klienta.

Dobrym pomysłem może być również pendrive. Ludzie potrzebują przechowywać gdzieś swoje dane. Warto zadbać aby pendrive był pojemny i dobrej jakości, gdyż inaczej stanie się zabawką dla dzieci klienta (lub pendrivem zapasowym, który leży gdzieś na dnie szuflady).

Z pomysłów tańszych mamy: długopisy, notatniki, torby, breloki, kubki.

Możemy też zdecydować się na odzież z naszym logo: czapeczki, koszulki, buffy, rękawiczki.

Jeżeli nasi klienci mieszkają w deszczowych rejonach możemy podarować im parasol z logo, jeżeli w słonecznych – daszek lub zasłonkę na szybę.

A jak chcemy naprawdę zaszaleć, to możemy sprezentować swoim klientom np. po małym robociku na biurko.

Generalnie – warto zastanowić się czego nasi klienci jeszcze nie dostali od innych firm, co może się im przydać, z czego będą często korzystali (najlepiej przy innych ludziach, żeby wieść o naszej firmie szerzyła się dalej).

Po sprezentowaniu gadżetów warto też wysondować klientów czy w przyszłym roku chcieliby dostać to samo, czy gadżet jest potrzebny.